La música estimula els sentits i fa que les coses es fixin en la memòria (recordem millor les coses si ens les canten que no pas si ens les expliquen). Per això, la majoria dels anuncis de ràdio i televisió tenen algun tipus de música.
De vegades s’utilitzen músiques de grups actuals o música clàssica de grans compositors, i altres vegades es crea una música específica per a un anunci, anomenada jingle o melodia publicitària. Un bon jingle és breu i fàcil de recordar, amb una melodia encomanadissa, una bona tornada i un eslògan eficaç. Un eslògan
és la frase breu i original amb la qual s’intenta convèncer el públic perquè compri un producte.
Per això, els alumnes i les alumnes de 6è de Primària em fet una anunci, on hem treballat totes les professions que entren en aquest petit gran treball i hem après que cal molta feina, i ben feta, per tal que les coses surtin com nosaltres les volem mostrar.
M`han agradat molt els anuncis!!!!
ResponEliminamolt chulos y superdivertidos
ResponElimina